2 Haziran 2009

Altın Kızlar..

Ne kadar değiştin canım yaaa...

Kamyon hastalığımız var.Çankırıdayken dayımız getirdi bu kamyonu.Aylardır elimizden düşürmüyoruz.Annane ip bağladı.Hasan Eren kimi zaman kangurusunu gezdiriyor,kimi zaman tv kumandasını.Şuan dışarda bile gözde durumda..

Efendim işte bunlarda benim altın kızlarım.Muhteşem dörtlümü 10 gün önce diktim.Sırada çiçeklerim var.Kociş uğraşsa apartmanın bahçesi de var ama nerde.Beni bu numunelerle kandırdı..

Olsun ben onlara gözüm gibi bakıyorum:))

Oğluşla günlerimiz çok yoğun geçiyor.Çok şirin bi sokağımız var.Adı gibi çok cümbüşlü bi sokak.Tüm ahali dışarıda olunca bizim küçükbeyi sokaktan içeri almak imkansız hale geldi.Abilerimiz,ablalarımız,komşu ninelerimiz,teyzelerimiz var.Hani yıllardır yaşayamadığımız mahalle ortamını burda yaşıyoruz...

Geçtiğimiz hafta salı günü sağlık ocağında son aşımızı da olduk.Bir tek Hepatit A aşımız kaldı.Orda kilo ve boy ölçümleri de yapıldı.Çok şükür herşey iyi..

Günler böyle yoğun geçiyor işte.Yeni yeni alışıyoruz.Son bi kaç gün hariç Hasan Eren hiç olmadığı kadar mızmız ve asabiydi.İlk defa uzun uzun ağladı susturmak için paraladım kendimi resmen.Babanneden,dededen ,amcalardan uzak olmasından kaynaklandı galiba.Çok özledi..Ama alışıyor benim uslu oğlum.Yine o eski Erenim olmaya başladı..

heryere tırmanma,mama sandalyesinden masaya atlama gibi yaramazlıklara da devam.

Tek canı acımasın,ağlamasın,üzülmesin,kırılmasın da gerisi önemli değil.Çünkü çok hassas,çok naif bi çocuk ..

Ömrün boyunca hep gül annem.

11 yorum:

kubra zeynep kara dedi ki...

sarkık yanağım benimmm maşallah.
Rabbim hep güldürsün yüzünü meleğimin.
bu arada altın kızların çok güzel olacak açmaya başlayınca:))

icimdeki yolculuk dedi ki...

zaman içersinde ne kadar degişiyorlar degilmi boyu huyu suyu..altın kızlarında güzelmiş

Melek Duru'nun annesi dedi ki...

altın kızlar çok hoş,bende çok sevdiğim halde yetiştiremiyorum:((

mahallenizde yalnızlık çekmemenize sevindim canım ama çocuklar düzen değişikliğinden çok etkileniyorlar hasan eren kolay adapte olur umarım ,

sevgiler

muko dedi ki...

değişecek tabiki annesi büyüyor işte ne güzel,ama onlar büyüdükçe biz yaşlanıyoruz orasıayrı bir konu:P

altın kızların ne olduğunu yazmammışsın ama canım?

Şekerci Butik dedi ki...

maşallah yakışıklı kuzuma görmeyeli büyümüş...ikinizinde iyi olmanıza çok sevindim...bir süredir giremedim nete....özlemişim yahu...

yeni evinize mahallenize çabuk alışmışsınız ne güsel...

öpüyorum ikinizide..
sevgiler,

mine dedi ki...

canım yaa yeni evine alıstıgına sevındım ..hasan erenim de alısmıs ohh..aman iyi olsuın da bişey istemeyiz..aybikecim özledim yaa görüşelim..

emine dedi ki...

blogunu zıyarete geldim yenievinde saglık ve mutlulukla otur inşallah sen eşin ve hasan eren evine alışmana cok sevindim ..

minik kuzucukkk yasmin suuu dedi ki...

erenin saçsız haliyle,az büyüyüp saçlanmış hali nasıl farklı görünüyor değil mi canım ya ;)
bu arada mahalle ortamına ve oğluşunun yavaş yavaş alışıyor olmasına sevindim.
senin de altın kızlar alemm maşallh 4 ü bi yerde olsunlar bari :))

ben de işallah yasmin su büyüse başka şeylerle de ilgilenebilmek istiyorum.şuan imkansız olan şeylerle...

öptükkk erenimiziiii

Burcu dedi ki...

Aybikecim doğum günün kutlu olsun canım, daha nice yıllara.... Keşke telefonunu alsaymışım arardım, uzun zamandır girmiyorsun nete..Öptüm..

aybike dedi ki...

Canlarım hepinize çok teşekkür ederim.Muko ablacığım altın kızlar bu saksıdakiler:))
Altın kızların maşallahı var.Çiçeklerimide bugün dikeceğim inşallah.
Burcucum;
Çok teşekkür ederim canım.Bu ara nette problem vardı o yüzden pek giremedim.
Tekrardan çok teşekkür ederim.
Hepinizi öpüyorum..

minik kuzucukkk yasmin suuu dedi ki...

nerelerdesin arkadaşım yine uzun ara vardin??
eren kuzum iyimi??