19 Mayıs 2009

Bizden kısa kısa..

Önce özetler;

Yeni evimizdeki ilk resimlerden galiba..Foto çekmeme kızan oğluş.Yılmayan anne ve mutlu son.Burda kendileri masa üstüne çıkmaya çalışırken..

Minecim de toplandığımız gün..Süper organizatörümüz Betül planladı.Zaten tüm buluşmaları o ayarlıyor.Şimdiki rotamız Efenin doğumgünü inşallah:)) Betül anlatmış zaten ben kısacık özet geçeceğim.Sagolsun Mine bizi çok güzel ağırladı.Minenin ablasıda vardı.O da çok şeker bi insan bebek bekliyor.Çocuklar yani Efe ve Hasan Eren baya kaynaştılar.Çok güzel oynadılar.Tabi görüşmeler sıklaştıkça bu kaynaşmalar artacak.Birde sonra aralarına tatlımı tatlı küçük hanımımızda eklenecek. Herşey için çok teşekkürler Minecim.Ellerine sağlık.Gerçekten çok güzel bi gündü. Biraz dağıttık ortalığı,Mineye iş çıkarttık ama kusurumuza bakma artık canım yaaa..

Efendim dayımızın aldığı bultak oyuncağımız.Benim takıntılı oğluş sadece mavi daireleri geçirip diğerlerini es geçiyor.Sonrada onları çıkarmam için bknz 3.4. fotodaki şekle bürünüyor.Yok yıldızmış,kareymiş,üçgenmiş.Bitek mavi daireler.Bide anında geçiriyor.Sonra açılıyor kutu boşaltılıyor daireler.Tekrar tekrar devam ediyoruz.Çoook inatçıyız çooook..

Bayıla bayıla yediğimiz İçim smartlar.Çankırıdayken tatmıştı ilk kez.Böyle hızlı hızlı anında mideye indiriveriyor:)

Sürekli telefon elinde bıdır bıdır konuşup duruyor.Ne anlatıyorsa artık sürekli gülüyor.Birazda anneyi taklit ediyor sanırım..

Uzun zaman sonra ancak fırsat bulabildik.Belki de fırsat yaratmadım ondan da olabilir.Boşladım blogu anlayacağınız..

Biz iyiyiz herşey yolunda.Taşınma telaşı,bu evin bitmek bilmeyen tamiratı derken yerleştik işte.Biz bunları yaparken de Hasan Ereni babanneye bıraktık.Akşamları aldık sadece.Bu ayrılık ikimiz için de çok kötü oldu.Kapıdan çıkarken gizlice kaçtım.İlk zamanlar daha kısa süreliydi ama daha sonraları tüm gün olunca Hasan Eren çok içerledi öyleki akşamları babasıyla geldiğimizde kucağımıza gelmek istemedi.Resmen başkalarının kucaklarında yüzümüze gülüp onu almak istediğimizde de bize kıçını döndü.Oğluşum ilk kez bize nispet yaptı.Canım çok acıdı bu zamanlarda.Bu kadar küçük bi çocuk bunu nasıl yaptı bilmiyorum ama galiba bize çok kırılmış olacakki akşamları bizle hiç ilgilenmedi.Sadece ve sadece başkalarının kucaklarında bize bakmakla yetindi.Şimdilerde ise kaybetmek korkusundan olacakki beni görmediği an çığlık çığlığa ağlıyor.O yüzden tam yapışık olduk tabi babası gelene kadar,babası gelince anında satış.Bu kez babasından ayrılmıyor ama uykusu gelince de beni istiyor..Onu,karekterini artık tanımaya başladım..Herşeyiyle değişen,oturan,tepkileriyle tam anlamıyla kendini ortaya koyan bi küçük adam oluverdi..

Konuşmamız hala pek anlaşılır değil.Hiç susmayan bi çocuk ama önceden de dediğim gibi biz ne kadarını anlıyoruz orası muamma..Arada sırada anlaşılır şeyler söylüyor tabiki ama galiba ben yine yürümeden koşmasını istiyorum:)

Hayatımızdan çıkardığımız yiyeceklerde var bu arada.Peynir yemediğinden kaşar,eski kaşar veriyordum onları da yemez oldu.Böreklerdeki peyniri bile ağzına gelince tükürüyor..Yumuşak peynir sürüyorum ekmeğine ona da yok diyor..Yani peynir denen şey tam anlamıyla yok hayatımızda:((

Yeşil mercimek; o da kaybettiklerimiz arasında yerini aldı.Başka çözümlerle yedireceğim artık tabi inşallah..

Köfte; kendilerine önceleri bayılıyorduk ama bu ara tatmıyoruz bile.Neden yemiyor bilmiyorum..

En sevdiklerimiz ;

Balık; hamsi,büyük balık farketmiyor.Bayılıyor resmen.Tıpkı annesi..Çankırıdayken babam haftada 2 kez hamsi alıyordu.Oğluş bayıla bayıla yiyordu.Şimdilerde büyük balıklarda favori durumda.1 büyük balık anında mideye.O yedikçe anne mest tabi..Hala çok çirozuz ama yapı işte napalım..

Peluş oyuncaklar da favori oldu.Oldum olası hiç sevmez eline bile almazdı oğluş lakin bu aralar doberman bi köpeğimiz var onu alıyor,öpüyor.Geçen gün bi baktım ona muz yediriyordu.Muz bittikten sonrada ağzını sildi peçeteyle.Koptum o an..

Takıntılarımızda var bi odaya girdi mutlaka kapısını örtecek,balkona çıkalım o kapı kapanacak.Bu arada temizlik hastalığımızda aynen devam ediyor.Bu mutfaktaki tezgahımız alçak.Ben yemek yaparken falan arkamı dönük gördüğü an tezgahın üstündeki sarı bezi anında alıyor yerleri falan siliyor.Bu kadar olmaz deyip çamaşır suyuna koyuyorum bezi.Eline ne geçerse kapıyı ,dolapları vs siliyor.İnşallah büyüdüğünde de böyle olursun da bana yardım edersin küçük bey..

Babannesinin koltuk minderlerini indirip üstünde tepiniyor.Geçen gün babannesi kızmış bi daha indirmeyeceksin oldumu demiş bizimkide oydu demiş.Şuan kabul ettirebiliyoruz.İnşallah hep böyle anlayan bi çocuk olur!

Bu arada Lost sezon finalini yaptı.Bak oğluşum ilerde bu satırları okursan bilki annen ve baban tam bir Lost fanatiği.Ne dizi beee.Ben şimdi 3 ay nasıl bekleyeceğim:((

Kısa kısa aklıma gelenler.Biriktirmeden yazmak gerek.Böyle unutuluyor.Unutulanlar sonraki yazılarımızda.

Blogu öyle boşladımki takip bile edemedim sizleri.Yaptığınız yorumlarla beni hiç yalnız bırakmadığınız hep yanımızda olduğunuz için bir kez daha teşekkürlerimi sunuyorum.

Hepinizi kocaman öpüyorum.

hoşçakalın..

6 yorum:

muko dedi ki...

yeni eviniz hayırlı olsun canım güle güle oturun inş.
maşalalh büyüme yolunda hızla ilerliyor hasan eren yaptıklarıda büyüdüğünün birer örneği.
yemek konusunda benim ömerigördüm sanki
1,5 yaşına kadar her şeyi yiyen ömer sebepsiz yere yediği herşeyi reddetmişti ve halen ömerin hayatında tadına bakmadığı şeyler var,yumurta,yağ bal,zeytin bunları hiç ağzına bile sürmez,beyaz peynirde yemezdi ama bakıyorum bu sıra yemeye başladı,büyüyünce olacak inş sende dert etme...

öpüyorum canım özletme bu kadar kendini,sevgilerrrrrrr

meleklerim ve ben dedi ki...

Yeni eviniz hayırlı olsun Aybikecim.Güle güle oturun.
Delikanlımı da çok öpüyorum.

siyap dedi ki...

canım benim,yeni eviniz,yeni yeriniz hayırlı olsun hep mutluluk getirsin size...
çok özledik sizi,Erenim yine çoook yakışıklı maşallah.kapıyı kapatma,her yeri silme aynen ceren'de de var çok benziyor bu minişler birbirlerine :)ben de ne zamandır çorba yediremiyorum çok yemek seçer oldu,peynir de yemiyor artık :((
çok öpüyoruz sizi,kocaman sevgileeer...

minik kuzucukkk yasmin suuu dedi ki...

yeni ev yeni mutluluk,yeni ve dolu dolu huzur getirsinnn...
eren gibi yasmin su da inat canım ya,ama bizimki inadı binince beni boşwerip başlıyor içli içli ağlamaya...
birde sana tavır yaptığı gerçek,bana resmen küsüyor yasmin su,arkasını dönüyor,sonra aynen eren gibi uyku varsa azıcık bile,yine kollarıma süzülüyor meleleğimmm..
allah onların sağlığını hiç bozmasın,
öptükkkk erenimizi...

uçan talhanın annesi dedi ki...

yeni eviniz hayırlı olsun canım... rabbim sağlıkla, mutlulukla, güzellikle oturmanızı nasip etsin...
bu çocuklar bir şeye hayır dedi mi imkanı yok vazgeçmiyorlar. bu huyları iyi midir kötü müdür zamanla öğrencez artıkın. maşaallah paşama bu arada nasıl da çabuk büyüyor...

уαѕємiη dedi ki...

Yeni eviniz hayırlı olsun Aybikecim.Ağız tadıyla güle güle oturun inşallah...

Resimler harika, boşlama fazla bloğu emii ;)