5 Ocak 2009

Ceylin Yağmur' u ziyaret

28 Aralık Pazar gününü yazmaya ancak fırsat bulabildim.O gün için planlarımız çoktu.Hangisini gerçekleştireceğimize karar vermek üzereyken annemlerden(kayınvalidem) telefon geldi.Ses tanıdık ama ilkte şaşırdım.Arayan Arzu ablaydı (Yusufun teyzesinin kızı ) annemlere gelmişler.Arzu abla Hasan Eren'e aşırı düşkündür,abilerimiz de öyle.Tabi planlarımızın bi çoğunu erteledik.En önemli planımız Hasan Erenin saçlarını kestirecektik( önlerde hiç saç yok ama yanlar ve arkalar çok uzun).Birazda gürleşmesi için kestirmeye karar verdim.Eşim ve babamın(kayınpeder) yoğun isteği üzerine daha fazla dayanamayıp evet dedim.Tabi bu haftaya kaldı..

Arzu ablalar 7 gibi çıkınca bizde Mineleri ziyarete gittik.Tabi bunun öncesinde hediye almak için oyalandık falan.Minenin eşi Ömer beyde işte olunca bizde yemeğe gidelim oradan gideriz dedik.

Minelerin sitesi bi hayli büyük ve karışık bi site(tabi eşime göre birazcıcık yön bulma sorunumuz varda:)).İlk önce arabayı zar zor park edip yanlış yerde inince buz gibi havada baya yürüdük.tekrar Ömer bey arandı.Bu sefer tekrar zar zor bi park yeri bulduk ama öyle uzakki.Yine baya bi yürüdük.güvenlikteki adam yeniymiş bize yanlış yer tarif etti yok bulamıyoruz.Hasan Erenin üstüne battaniye attım tepinip duruyor.Uyku saati de geldi.Vazgeçtik dönüyoruz artık.Ömer bey geldiğinde bi baktım Hasan Eren uyuyor.Hediyemizi verelim gidelim dedik.Ömer bey bizi almaya gelmişkende dönmeyelim dedik.

İyiki de dönmemişiz Hasan Eren Minelerin kapısının önünde uyanıverdi.Mine'yi en son hamile olmadan önce görmüştüm.Hamile halini görmeyi çok istedim ama fırsat olmadı.Mine'yi çok iyi gördüm annelik ona inanılmaz yakışmış.Kendimin ilk annelik hali gözümün önüne geldi.Ne ağlak bişeydim.Herşeye ağlayan Hasan Eren'in başında nöbet tutan ay nefes alıyormu,niye fazla uyudu diye çocuğu uyandırmaya çalıştığım hallerim.Ne kadar pinpirikli bi insanmışım dedim içimden.Maşallah Mine gördüğüm kadarıyla gayet sakindi.Ya da bi kaç saatten bunu çıkardım kendimce..

Gelelim Ceylin Yağmur'a ; o kadar tatlıki anlatamam.Çok özlemişim minik bebekleri.Blog yorumlarında anneye benzetenler var ama ben yakınen görmüş bi insan olarak söyleyim babanın kopyası.Tabi değişir daha.Ne evrelerden geçti bizim bebişler:)

Hasan Eren' e gelince bi kaç kez hızla yürüdü tam dokunacakken minik meleğe son anda tuttum.

Foto bi kaç tane gözleri etkilenmesin diye flaşsız çektik karanlık çıktı ama hatıra işte..

Gerçekten güzel bi gündü.Mine'nin eşi de çok iyi bi insan.Onlara bu güzeller güzeli melekle çok güzel bi ömür diliyoruz..

6 yorum:

gülücüklerim benim dedi ki...

Ayyy kıskandım doğrusu, demek Yağmur Ceylin'i yakından gördünüz haaa, bizim yerimizede öpseydiniz minik meleği ve annesini

mine dedi ki...

canım güzel yorumların için cok teşekkürler.ceylin yağmur biraz daha büyüsün ziyaretinize gelicez ömerle..artık evdeyim bende beklerim gündüzleri buyur gel canım...hediyen içinde cok ama cok teşekkürler canım...seni tanıdıgıma cok ama cok memnun kaldım..yusuf beye selamlar hasan erene öpücüklerrr....
sevgilerrrr

Şekerci Butik dedi ki...

oyy maşallh minik bebişe..bazen bende çok özlüyorum şöle minicik bir bebeiş olsa diyorum..ama sadece diyorum :D
hasan eren datlumi,yakışıklım kocaman olmuş yanında..abi olmuş maşallh hepinize..

kocaman öpüyoruz..

Gamzeli dedi ki...

ayy ne güzel, iyi yapmışsınız, yakından görmüşsünüz...

siyap dedi ki...

aybikecim maşallah bebiş çok güzel,Allah analı-babalı büyütsün.zaten Hasan Eren'e diyecek laf yok çok tatlı maşallah...
yeni doğan bebiş görmek ne kadar heyecanlandırıyor insanı değil mi?eski günlerimize dönmüş gibi oluyoruz,o günleri tekrar hatırlıyoruz...

bu arada inşallah en kısa zamanda size de güzel,karlı bir tatil geçirme şansı doğar,buralara gelin işte hem tanışmış oluruz yüzyüze :)
öpüyorum canım,sevgileeer...

aybike dedi ki...

gülücüklerim benim;
kıskanmayın canım:)
Fazla kucağıma alamadım bi kez aldım sadece kıyamadım kokladım.Mis gibi yaaa..
sevgilerr..

Minecim;
Canım beklerim.Bende çok memnum oldum.Zaten ben bu meleği görmeden duramam..Benim yerimede kokla yerim ben onu..

Şirincim;
Valla bende inanılmaz özlüyorum.Hasan Eren gerçekten büyümüş bunu artık anladım:)Çok teşekkürler canım.
kocaman öptük sizi..
sevgiler..

Gamzeli;
teşekkür ederiz.Senin doğumu da az kaldı.Allah yardımcın olsun ..
sevgiler..

Serapcım;
Hakikaten çok mutlu oluyor insan.Benim paşa onun yanında kocaman duruyor.Artık abi olduk canım..
İnşallah sizinki gibi bi tatil de biz yaparız.Pamuşum karların arasında çok tatlıydı.Ahh Erencim daha göremedi.Biz gelemeyiz de keşke siz gelebilseniz.
sevgiler..