7 Ocak 2009

Bu aralar böyleyim:)

Oğluş bu aralar öyle değişti ki sormayın gitsin.Bi artistleşti tanıyamıyorum onu yaa.İlla yemeğini kendisi yiyecek,kendi halinde özgür takılacak,turlayacak,dağıtacak.Tabi bunlar yapılırken anne asla gözden kaçırılmayacak.Anne nerde Hasan Eren orda ama bağımsızca ikisi de işlerine bakacak.

Bu aralar yemek yedirmek tam bi eziyet.Ona da bi kaşık verilecek anne yedirirken o da kaşıkla yemeye çalışacak olmadı dökülecek ve de kendinde kaşık olmasına rağmen annesinin yemek yedirdiği kaşığa sulanılacak anne vermezse de kıyamet kopartılacak.Yani anlayacağınız oğluş büyüdü ve herşeyi kendisi yapmak istiyor.Artık bende biz yemek yerken onun önüne de bizim yediklerimizden servis açıp Hasan Eren beyin kafasına göre takılması için onu rahat bırakıyorum.Yürüyünce herşey daha kolay olur sanıyordum.Yok bizde tam tersi ne bitmez enerjisi varmış beyefendinin.Neyse bende bu durumdan kendimce bi güzellik çıkardım.Doğumdan sonra değil de evlendiğim zamanki aldığım kiloları belki bu sayede atarım(hamileyken 22 kilo aldım hepsini verdim hala fazlam çok da:( )

Günde 4-5 kez kıyafet değiştiriyoruz.Neyse bunlar da geçecek durulacak inşallah diyorum kendimce:))

Evett işte saçlarımız belki de onları böyle son görüşümüzdür.Çünkü pazar günü ilk kez saçlarımızı kestireceğiz tabi kısmetse:)

Tam bi etobur.Acılı acısız farketmez:))

Her türlü uyurum..

Anne kitap oku bana:))Tabi böyle demiyor ama okumam için ıhh diyor.Hepte uykucu arıyı getiriyor.Dinliyormu peki: HAYIIIRRR.

O zaman her dakika neden kitaplarını alıp özellikle de uykucu arıyı elime veriyor bilmiyorum.Zorlada olsa elimden almaya çalışsa da okuyorum.Vazgeçmek yok..

İşte Behranur ablamız(Hasan Eren'in amca kızı).Evet babanne bu ara onunla da ilgileniyor.Kadın çıldıracak yakında.Allahtan ben öğleden sonra 2 saat yokum yoksa vay annemin haline..Behranur ablamızı çok seviyoruz o nerde biz orada,her dakika takipteyiz.Bu da yoğurt yeme yarışı.Salıncak kavgamız,ata binme kavgamız olsa da çok seviyoruz birbirimizi:))

ARTİSTTT..

Her dakika klavyeye sulanılınca bi çözüm bulundu kırık klavye.Evin her tarafı bu kırık şeyle dolaşıldı.

İşte makarnasını yemiş mutlu Hasan Eren.O yağlar nasıl arıtılır yaa:((((

Bu aralar işte böyle kirleniyoruz ..

Veee asabiyim ben yaaa..Bi CHUCKY bakışımız varki büyük küçük herkes korkuyoruz:)

Bu aralar aslında 11 aylıktan beri babası takla atmayı öğretti takla atıyor.Babası takla dediği anda kafasını yere koyup kıçını kaldırıyor.Tabi takla attırmayı biz yapıyoruz.Şu aralar sürekli kafası yerde kıçı havada:))

İşte bu aralar böyleyiz.Yoğun koşuşturmacalı ama çooook keyifli günler..

Seni çoook seviyorum anneciğim..

8 yorum:

Sermin dedi ki...

Ne diyim. Kolay gelsin :)))

Metehanın annesi Şirin dedi ki...

maşallah kuzuma...resimlere bayıldım yakışıklım bnm..hehe makarnayı her yeri yemiş heh :D:D bi an gözümde metehan canlandı ilk zamanlar o da aynı haldeydi...

kolay gelsin aybikecim inan büyüdükçe dertleirde büyüyor bu sıpaların..bu söz gerçekten doğruymuş.. :) bi yandan ohh dediğinde başka şeyler bulup yapıyorlar anlamıyorum.. :D

ama her halleryile çok güzeller.. :D

öpüyoruz..

meleklerim ve ben dedi ki...

Maşallah yerim ben o delikanlıyı makarna niyetine.

уαѕємin... dedi ki...

kuzum benim ya en çok makarnayı kendinede buladığı resme bayıldım :)

bizimki 8. ayondan beri kendi yiyor bizdede manzaralar farklı değil her hafta yığınla çamaşır yıkanıo evde

mutlu olsunlarda varsın kendileri yesinler :))

öpüyoruz sizii

Burcu dedi ki...

"Uykucu Arı" süper yaaa... :) Hasan Eren'i öp annesi yerime...

Belkıs Güler Gökçayır dedi ki...

Her hali başkabi güzell
Öpüyoruz :)

mummy dedi ki...

O artislenmesin de kim artislensin ayol..Farketmiştir yakışıklı olduğunu:))

googler dedi ki...

You these things, I have read twice, for me, this is a relatively rare phenomenon!
handmade jewelry