1 Nisan 2008

Hasan Eren ve babası :))))

Veee işte geçmişe yapılan yolculuktan sonra bugüne dair yaşanılanlar,
Pazar sabahı inanılmaz güzeldi.Hasan Eren öyle tatlıydı ki.Saatlerce babasıyla oynadı.Gülücükler saçtı.Püffffyaptı.Tabi bunu yaparken tüm ağzı burnuna kadar tükürük oldu.Hu lamaları agulamalarının yerini bu püffffler aldı.Babasıyla coştukca coştu.Tabi bu görüntüleri kaydettik ama babamız kameraya bide pc ye bi ayar yaparsa ( aylardır yapacakta ) o zaman burayada eklemiş olacağım.Birde dönme çabalarımız.Babamız elini uzatıyor Hasan Eren gel oğlum diyo Eren beyimiz kendini bi atıyo görmelisiniz.Bana o kadar yapmıyor.Valla kıskanmaya başladım:))))
Pazar günü Metim amcamızın doğum günüydü.Bu Erenin amcasıyla ilk kutlaması.İyiki doğdun Metin amca..
Haftasonu Bi kaç foto çekti babası onları da bi ara eklerim.fotoları hep ben çekiyordum bakalım babamız nasıl çekmiş?Bunu da yazmadan geçemeyeceğim cumartesi ben Ereni banyo yaptırmaya karar verdim.Suyunu ısıtırken dedemiz geldi.Onun yanında yıkadım.Dedemiz dayanamadı suyu o döktü.Yani oğluşum seni yıkarken sülalede su dökmeyen kalmadı dersem yalan olmaz :)))
Geçen haftadan Hasan Eren dair notlar:
* Aşırı derece meraklı bir çocuk o emerken çıt bile çıksa gözler kocaman bi şekilde açılıyo ve eren beyimiz oraya dönüp bakıyor...
* Çok güzel kahkalar atıyor tabi bunu bayadır yapıyor ama biz ancak yazabiliyoruz:)
* Kendi kendine öyle güzel oynuyor ki tabi homur homur homurdanarak.
* yapılmasını istemediği bişey olursa ağlamayı, istediği bişeyi yaptırmak için de yine aynı yöntemi kullanmayı öğrendi..
* Babannesiyle iyi anlaşmaya başladı.Dedesiyle arası zaten iyiydi babanne bi hayli üzülüyordu ama geçen hafta bu durum değişti.Babannesinin elini tutarak uyudu.Babannesi bu duruma bayıldı.
* Bu ara havalardan mı ne Rabbim nazarlardan saklasın Hasan erenin emmesinde bi artış oldu.Bu durum beni inanılmaz mutlu etti.Umarım hep böyle devam eder..
* Annesini saçlarına bayılamaya başladı.Emerken, annesi onu severken her durumde direkt olarak eller saçlarda:))
Seni çooook seviyorummm.Şimdilik bu kadar:)))

4 yorum:

muko dedi ki...

Merhabaaaaaaaa,iade-i ziyrete geldim,linklerien eklmeişisn beni ne güzel bend eseni ekliyorum..
Ne güzel bir ailesiniz siz böyleeee:)
Rabbim mutluluğunuzu daim eylesin
Hasan Erenndee çok tatlıı maşalalah

siyap dedi ki...

maşallah eren'eee...ne çabuk büyüyorlar demi.buarada dedesinin yıkanmasına yardım etmesi.torunlar ayrı bir seviliyor :) sevgileeer...

уαѕємiη... dedi ki...

çokk şeker ya.. Bir ömür boyu hep mutlı olun emii

sevgileerr

aybike-yusuf-eren dedi ki...

Merhaba Muko,
Evet linklerime ekledim baya oldu.teşekkürler tıpkı sizin aile gibi..amin cümlemizin mutluluğunu d
aim etsin.Çoook teşekkürler..

Yasemin sana da çook teşekkürler.Bebişlerimiz hakikaten çoook şeker..

Siyap kusura bakma ismini bilmiyorum sana da çook teşekkür ederim.Evet öyle çabuk büyüyolarki ben miniğime daha doyamadan 4 aylık oldu bile.öptüm pamuşu