28 Nisan 2008

Bize dede geldi :))))

Öyle masum bakıyorsunki bebeğim bu dünyada yok senden güzeli:)) Bazı hallerim:))) Bu aralar hep böyleyiz:)))) İkisi de benim kimseye vermem:)) canım oğlum kendi kendine çok güzel oynuyor artık.tabi biz odadaysak ; odadan çıktığımız an çığlığı basıyor:)) Ne kadar uzun zaman oldu yazmayalı.Koşuşturmacalar,gezmeler,misafirler derken bi türlü fırsat bulamadım.Canım Erenim bu zaman zarfında dün ilk kez dönmeyi başardı.Bence tam bi dönme olmasa da babasına göre öyleydi... Evet bize dede geldi.Babam geldi öyle mutlu oldum ki bunu anlatacak söz bulamıyorum .Aslında sürpriz yapacakmış ama sagolsun annem ağzından kaçırdı.23 Nisanda geldi.Nasıl çocuklar gibi şendim görmeliydiniz.Ah bide havalar güzel olsaydı neyse onuda pek takmadım aslında.Nede olsa babam gelmişti.Dedesiyle Erenin baya fotosu var ama daha onları eklemedim.Şimdilik bi adet dede fotosu ekliyorum.. Tamda zamanında geldi en ihtiyaç duyduğum anda.Hasan Ereni en son 15 günlükken görmüştü.Eren dedesini hiç yabancılamadı.ilk önce uzun uzun baktı.Sonrada gülücükler saçtı.Babam bakışlarına bayıldı.Hamsi balığım çok tatlı olmuş dedi.dedesini görünce beni unuttu küçük bey .Onun kucağından bana gelmek istemedi.Sevildi sevildi..Canım babacığım çooook sagol.Yüzümde güller açtırdın.Seni çok seviyorum.. Hasan erenin 5.aylık kontrolleri vardı.Babamın geldiği gün gittik.6200 gram olmuş.Biraz minyon ama takmıyorum.Sağlıklıya önemli olan bu.Bu ay yavaş yavaş ek gıdaya başlamamı söyledi.bakalım azar azar tattıracağım.umarım ek gıdalarda sorun yaşamayız.Uzun zaman oldu yazacak öyle çok şey varki ama bugünlük bu kadar yazabiliyorum.Eren çok büyüdü neler neler anlatacağım oğluma dair.Küçük bey uyandı beni bekliyor.Yaşama sebebim herşeyimsin bebeğim Seni çok seviyorum. Bugün de dün olduğu gibi Rabbime şükrediyorum seni Çooook seviyorum bebeğim. Sen rabbimin bana armağınısın..

10 yorum:

Acqua dedi ki...

merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim, oğlunuz çok tatlı maşallah. allah analı babalı büyütsün. sevgiler

Betül dedi ki...

Aybikecim yoktun uzun zamandır,hoşgeldin...Baban gelmiş gözünaydın..
Sevgiler..

aybike dedi ki...

acqua hoşgeldin.Teşekkür ederim yorumun için.Yine bekleriz.Bizde ziyarete geliriz.Sevgilerr..

Betülcüğüm evet yoktum hiç fırsat bulamadım.Babam geldi ve gitti bile..Öptüm canım sevgiler...

damlasakızlıkurabiyem dedi ki...

gözünaydın olsun canım baban gelmiş.yaaaa bu yakışıklıyı yerim ben.kafana takma benim kızım da hep minyondu ve hala da öyle.sağlıklı olsunlar yeter.sevgiler....

aybike dedi ki...

Damlasakızlı kurabiyem çok sagol canım.Bu aralar hiç nete giremiyorum.Sizide ziyaret edemiyorum o yüzden.Öyle çok şükür sağlıklılar.öptük sizi..
sevgilerrr..

уαѕємin... dedi ki...

gözün aydın canım oğluşa da kocaman maaşallah çok masum çok şeker allahım nazarlardan korusun

benim kızımda minyon ablamız sağlıklı olsunlarda gerisi problem değil

öpüyoruz sizi

aybike dedi ki...

Yasemincim çok sagol canım.Bende şimdi ziyarete geliyorum.Çok öpüyorum sizi..
sevgilerrrr.

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Ay dedoşş gelmiş hoşgelmiş :)))

Ne kadar masum ve tatlı pozlar bunlar böle maşalllah uzun bir aradan sonra iyi geldi bu resim şöleni :))

Özledik sizi haberiniz olsun sevgiler ..

aybike dedi ki...

Kübracım teşekkürler.Bende Nazlıyı çok özlemiştim siz yokken.Hiç vaktim olmuyor bu aralar.Sizi çok öpüyoruz.Bu arada Nazlı inanılmaz güzelleşmiş.
Sevgilerrrr..

Şekerci Butik dedi ki...

Maşallah kuzuya yaa çok tatlı...dönmeyide başarmışş..tontik tontik..nazar değmesin..tüü tüü...