10 Ağustos 2014

öylesine

Hasan Eren


Aylardır hatta yıllardır girmemiştik bloga..dün girdik ;babiş,ben ve Hasan Eren..nasıl duygulandık.O zamanlar bu kadar farkında değildim ama hakikaten çok güzel birşeymiş.Keşke hergün yazsaymışım.Hasan Eren videolarını gördükçe ne kadar tatlıymışım deyip durdu..çok mütevazi çok :)

Yıllar geçti..Herşey değişti.4 yıldır çalışıyorum.Hasan Eren 2.sınıfa geçti.2 yaşında bırakmışım blogu..oysa ne çok şey yaşandı..Blog arkadaşlarımızdan görüşmeyi çok isteyipte bir türlü görüşemediklerimiz oldu.Çok özlediklerimiz de ..Bakalım kimler kalmış..Yıllar sonra uzun  anlatmalar olmayacak tabiki..ara ara yazasım var.

Dün Gürpınar sahile gittik.Hava aldık,Yusufla dertleştik.Hasan Eren bisiklet sürdü.İnsanın yanında güvende hissettiği,derdini dinleyen,kolkanat geren bir insanın olması ne güzel..Bu aralar daha bir anlıyorum bunu.İnsan yaş aldıkça huzura,dertleşmeye daha bir ihtiyaç duyar oluyormuş.dün bende olan huzur,mutluluk yani  tüm bu güzellikler için yaradanıma şükrettim.

          Aslında ne kadar zenginim ..

2 yorum:

Burcu dedi ki...

Uzun bir aradan sonra hoşgeldin :) Ben de bir süre ara verip tekrar döndüm, evet insan özlüyor paylaşmayı, daha iyi hissediyor tekrar başlayınca.. Umarım devamı gelir..

siyap dedi ki...

aybikecim,çok uzun zaman oldu.ne zamandır ben de bloga girmiyordum yeni gördüm,mailim :magnesia57@mynet.com belki yazmışsındır ama ben ona da pek bakmıyorum.bundan sonra bakıcam,mailini bekliyorum...