1 Ekim 2009

Bir gece ansızın gelebilirim....

Uyku sonrası sert ve haşin oğluş:)) Eminönü meydanında kuşları hayranlıkla izleyen oğluş:))
Aslında burdaki masumiyete bakmayın sonraki pozlarda pipiyle oynuyo onları müstehcen bulup koymadım:))))))
Allahım şu zıplamaya bakın onu izlerken kopuyoruz resmen.İnşallah bigün size de izletirim:)))
Gülüyorum.... gülüyorum...

İşte burdayız.Uzun bi ayrılıktı biliyorum ama yazmak istemedim..Biz iyiyiz çok şükür herşey yolunda.Sadece 2 yaş sendromuna girmiş ,mızmız,inatçı,kıskanç,paylaşmayı bilmeyen bi çocuk olan küçük beyimizle uğraşmaktayım.İnanılmaz değişti..O uslu,akıllı,laftan sözden anlayan çocuk gitti yerine bambaşka bir çocuk geldi.Bazen öyle sinirleniyorum ki odayı terk edip beyefendinin sakinleşmesini bekliyorum.Sakinleşiyor mu peki tabiki hayır ben nereye gitsem peşimden gelip ağlamaya devam ediyor.Ne yapacağımı şaşırıyorum bazen ve ne yazıkki arada sırada bağırıyorum ona.Taşınmak belki de en çok bu yüzden kötü oldu.Önceleri her an kalabalıktaydı.Behranur yani kuzenimiz vardı.Hep birlikte çok güzel oynuyolardı en azından paylaşmayı öğreniyordu.Şimdilerde ise birisi onun oyuncağı aldımı aman Allahım kıyamet kopuyor.Babanneye gittik mesela ben odadan çıktım başka yere gittim ağlayarak peşimden geliyor..Babaya da aynı şey her dakika ikimizde yanında olacağız.Neden böyle anlayamıyorum.Mutlaka yanlış yaptığım bişey var ama o şey ne...????

Bunun dışında konuşmamız baya ilerledi.Artık hemen hemen tüm kelimeleri söylüyo gibi.Yani ben anlıyorum onun konuştuğu dilden.Hani öyle aman aman cümle kurmuyor.İlk kurduğu cümle de geçen ay tuuu kooo yani su koy demiş babasına.Kendileri süt istediğinde buzdolabını su istediğini damacanayı gösterdiğinden Yusuf oğlum su mu koyum,sütmü dediğinde tuu kooo demiş.Baya bi güldük.Bide babaya baba demeyi bıraktık.Geçenlerde anni anni diye sesleniyor ben gittim yanına tepki yok anni diyerek Yusufu arıyor.Meğer ona anni demeye başlamış.Artık anni dediğinde Yusuf seni çağırıyor diyorum.Ben anneyim,Yusuf anni:))))

Bu aralar dev kuleler yapıyoruz.Daireyi,üçgeni,kareyi,yıldızı biliyoruz.Bultaklarını anında yerleştiriyor.Artık yapbozlarını da sıkılmadan yapmaya başladı.Yine geçen ay hayvanlı yapbozlarını yaparken bi baktık kedi yok(Kediyi çok sevdiğinden öğle uykusuna tahta kedi yapbozuyla yattı.Uyuduktan sonra elinden aldım yatağının yanına bırakmıştım) bi baktım koşarak gidiyor anlamadım o an.Geldiğinde elinde kedi vardı ve hemencecik taktı,kendini alkışladı .O zaman anladım işte ne kadar büyüdüğünü..Çok inatçı olduğundan bultakların sadece dairelerini geçirir boşaltmam için bağırır diğerleri takmazdı.Yapbozların yüzüne bakmazdı sadece arabalarıyla oynardı.Hiç yapmayacak sanırdım ama herşeyin bi zamanı varmış .Kendiliğinden zamanı gelince oluyormuş..Akıllı bebekteki annelerin yorumlarda yazdığı şeyleri okuyunca aaaa Hasan Eren bunu yapmıyor,şunu yapıyor,bunu niye yapmıyor diye kafama takardım.İşte en büyük yanlış buymuş.Sadece kendimi paralamışım.Kıyaslamak ne kadar yanlışmış..Bunları anladım geçte olsa......

Anlatacak çook şey var birde benim uykum.Şimdi keşke yazsaydım diyorum.Kısa kısa anlatsaydım.Daha ne maceralar var.Çişe alıştırma denemelerimizde..

her aradan sonra dediğim gibi anlatacak çok şey var off bu lafa da gıcık olmaya başladım..o zaman hay canını sevdiğim biriktirme bu kadar anlatta sonra da böyle daldan dala atlama.Yok işte çoookk kızıyorum kendime:(((((

Bunlar yazmadığım ilk ayın özeti olsun..

Merak eden,arayan,soran,yorum bırakan herkese çok teşekkür edip inşallah bu kadar uzun ara vermem deyip uyumaya gidiyorum..

Hoşçakalın...

7 yorum:

ummugulsum dedi ki...

hosgeldın cnm
yerım ben bu kucuk ama akıllı erkekı:)
demek bezden kurtuldunuz ne guzeel darısı bıze dıyelım
opuyoruz sızı

uçan talhanın annesi dedi ki...

hoşgeldiniz...
gülüşünü sevsinler hasan erenin, maşaallah barekallah...
annesi bu dönem geçici biliyorsun. kendi sınırlarını ve annesinin sınırlarını ölçüyor. sizin taşınmanızla bir alakası yok yani... her anne hemen hemen yaşıyor bu tür şeyleri...
biraz daha ilgi istiyor belki... neyi neden yaptığını düşünüp bulabilirsin sorunu... sana kolaylıklar dilerim. bir de sabır en bolundan :D
he birde diğer çocuklarla kıyaslamamak gerek her çocuk ayrı dünya nede olsa...
son olarak annesi bu kadar ara verme yahu. feci özlüyoruz bu yakışıklıyı...

aybike dedi ki...

Ümmügülsüm;
hoşbulduk canım.Bez olayına gelince hala kurtulamadık canım galiba yanlış anlatmışım.Sadece 1 gün deneyip bıraktım.Aslında sinyal olumluydu ama havalar soğudu ve bu dönem biraz huysusuz aslında denesem olur ama denemiyorum.Öpüyorum sizi..

Emine;
hoşbulduk..Umarım geçicidir hakikaten çoook gerildim.İlgi beklediğinden olduğunu sanmıyorum canım belki fazla ilgiden hep daha çoğunu istiyor ya da bilmiyorum artık bulacağım inşallah sorunun nedenini..Çok sagol canım.. Şu kıyaslama olayını da anladım çok şükür:))
Bi daha bu kadar ara vermiyeceğiz inşallah..
Talhayı ve seni kocaman öpüyorum canım..

Betül dedi ki...

hele şükür kayıplar ortaya çıktı:)

Sermin dedi ki...

hoşgeldiniz. hiç takmamak lazım, kıyaslamamak lazım aslında. şöyle bakıyorsun gayet akıllı birçocuğun varsa elbet herşeyi "zamanı gelince" yapacak. kimisi konuşma yönünden önde, kimisi motor becerilerde daha gelişmiştir. her birey birbirinden farklı. sen, ben, o gibi. zaten şu gözlere baksana annesi akıllıyım diye bağırıyor.

aybike dedi ki...

Betül; inşallah bi daha kaybolmayız:)))

Sermin;
Çok teşekkürler canım.Haklısın kıyaslamamak lazım geçte olsa farkına vardım.Bazen gözlemliyorum Hasan Erenin yaptıklarını da başka çocuk yapamıyor.Yani dediğin gibi hepsinin gelişimi farklı.Bu arada canım sizi de fazla takip edemedim ama senin çıkardığın kitaplardan almak istiyorum inşallah bulabilirim..
Çınarla seni kocaman öpüyorum.

DAMLASAKIZLIKURABİYEM dedi ki...

merhaba.hasan eren pek yakışıklı olmuş maşallah görmeyeli:)evet sabır sabır sabır.sihirli kelime bu.ne kadar uygulayabiliyoruz.kendi adıma maalesef hayır.sevgiler...