11 Temmuz 2009

Her telden biz:)

İşte ilk domatesim.Şunun güzelliğine bakarmısınız.Daha kızarmadığından oğluşum onu erik zannedip istese de kızarmasını bekliyoruz.Zaten iki tanecikler o yüzden gözüm gibi bakıyorum onlara..
Artık binemediği bisikleti.Beni en son bindiğinde öyle çıldırttı ki şuan saklanmış vaziyette.Eski yerine bakıp bakıp mızırdanıyo ama bu sene Hasan Erene bisiklet YOK!

Koltuk tepesinde akrobatik hareketlerde bulunan küçük beyimiz..

  • Bu da yeni huyumuz yere yatarak araba sürüyoruz.Tam bi araba sevdalısıyız.Elimizden hiç düşmüyor arabalarımız bide artık eskiyen kamyonumuz.Babam yenisini aldı ama ilk gözağrısı kamyonundan vazgeçmedi.Yere 2.80 uzanılır araba,kamyon işte hangi araçsa tekerliklerine bakıla bakıla sürülür:)

Azcık tavşanız galiba:))
İşte gülüşüyle dünyamı aydınlatan erkek.Işığım, benim melek yüzlüm..

Düğündeki bi poz.Daha güzelleri de var ama bugünlük bunla idare etcez.tam bi küçük adam oldu yaaa.Behranur ablamızıda es geçmeyelim.Çok güzeldi benim tatlı kızım..

Yine uzun ara verdik ama öyle yoğundumki hiç fırsatım olmadı.4 Temmuzda Hasan Erenin Metin amcasının düğünü vardı.Ondan bi önceki gün kına,bi önceki günde nikah.Yani nikahta salonda olmayınca o hafta hep telaşla geçti.
Annemler geldiler düğünden bi hafta önce.Birde onun heyecanı ,sevinci vardı.Şimdi ise sadece sessizlik ve yine özlem var.

Kınamız da düğünümüz de çok güzel geçti.kına günü giydiğim ayakkabılar ayağımı acıtınca giydim terliklerimi ohhh rahat rahat.

Hasan Eren benim oynamamı istemeyip bacaklarıma yapışınca onu babasının yanına postaladım.Sonra rahat rahat kurtlarımızı hareket ettirmeye başladık.Kurtları dökmeyi düğüne saklamıştık .Halay çekmeyi çok seviyorum çok şükür Başağın aileside çok sevdiğinden bol bol halay çektik.terliklerimde alkış gibi ses çıkarınca coştukça coştuk..

Tabi bi okadar da yorulduk.Ertesi günü ise tam bi koşuşturmaca.Panik bi şekilde sürekli hadi diyen bi baba ( Hasan Babam kayınpeder),böyle anlarda eli ayağına dolaşan ve hiç bişey yapamayan ben.Anlayacağınız nasıl hazırlandım hiç bilmiyorum.Babama kalsa saat 5 te gelin daha eve gelmemişken (kuaförden) gelin almaya gideceğiz.Çok şükür en panik adamı sinirlendirmeden hallettik te işimizi gelin almaya gittik.Çok güzeldi herşey.

Hasan erenle çoğunluk Yusuf ve annemler ilgilendi.fazla ilgiden sıkılan oğluş kalabalıkta çok hırçınlaştı.Yanımıza oyuncak almak ta aklıma gelmemiş Yusuf 1,5 liraya Hasan Ereni tüm düğün boyunca oyalayacak bi araba almış.Hala çok seviyor arabasını.Yani kurtacımız oldu.Gelen giden sevmek istiyo o da bu durumdan sıkılıyor.Herneyse bi ara çok terledi kıyafetlerimizi değiştirmeye gelin odasına gittik.Küçükbeyimiz papyonlu takımlı halini çok beğenmiş olacakki bi türlü çıkartmak istemedi kıyafetini.O kadar dil döktüm banamısın demedi nasıl ağlıyor görmelisiniz.Uzun uğraşlar sonucu değiştirebildik üstünü.Sonrada aynada yeni kıyafetleriyle ne kadar tatlı olduğunu göstererek zorda olsa ikna ettik.Büyüdüğü zaman napcez bilmem.

08 temuzda da annemler gittiler.Günler nasıl geçti anlamadım bile.Bu seferde ağladım arkalarından hem de çook.Hasan Eren kapıdan çıkarken ananesine öyle bi sarıldı,ağladıki çok kötü oldum o an.

hayatım hep özlemekle geçiyor.Alışmak sonra tekrar alışmak.Büyüdüğünden Hasan Eren ne dedesini ne de ananesini unutmamıştı.Öyle içten sıcakkanlı bi çocukki öyle bi sarılıyoki içimin yağları eriyor.Dedeyle bol bol oynadılar.Saklambaç oynadılar,Hasan Eren koştu dede yakaladı falan.bi defasında dedesi saklanmış Hasan Eren onu arıyor her gittiği yerde '' buyda yok ' buyda yok diye diye dedesini aradı.Arada bir çıkıyor ağzından kelimeler yoksa daha hiç ilerlemiş değiliz konuşma hususunda..Biraz geri kadık galiba yada bana öyle geliyor.

Anlatacağını su istiyosa suya bakarak mızırdanarak,yemek isterse o tarafa bakıp mızırdanarak anlatıyor.Maşallah konuşmadan her işini hallediyor artık anlamamazlıktanmı gelsem napsam bilmiyorum.herşeyi biliyor ne hakkında konuşursak ona göre tepki veriyor.

Gelip gidip kolumu elimi vs öpüyor.Koşup gelip sarılıyor.Bide kopma anlarımız var.Gözgöze geldiğimiz an ikimizde gülüyoruz hemde ne gülmek.Durup tekrar tekrar aynı şey.Geçen gün yarım saate yakın birbirimize bakıp bakıp güldük.

Hasan Eren büyüdükçe daha bi anneyim sanki.Daha başka.Hele şuan öyle güzel bi iletişimimiz varki inanılmaz mutluyum.Her dediğimi yapan,hala hayırdan anlayan,o olmaz dediğimde anlayan vazgeçen akıllımı akıllı bi çocuk.İnşallah hep böyle devam eder.

Bu aralar hiç iştahımız yok.

Ayrıca yatağına bıraktığımda kendisi uyuyan oğlum taşınma işlerinde onu babanneye bıraktığımdan kaybetme korkusundan uyuyana kadar beni yanında istiyor.Olsun önemli değil sarılıp uyuyorum oğluma.Doya doya hiç bi anını kaçırmadan büyütmek istiyorum oğlumu.

Tabi şuanda bile bebeklik hallerini özlerken bu mümkün değil galiba.

Çok uzun bi yazı oldu.Okurken sıkmaz inşallah.Şimdi arkadaşlarımızı,ilerde de oğlumu.

Sevgiyle kalın.

Hoşçakalın.

(aaa unuttum Elif Şafak hayranım sana Aşk öyle güzel bi kitapki dün başladım soluksuz okuyorum..)

10 yorum:

kubra zeynep kara dedi ki...

oyy benim sarkık yanağımm büyümüş maşallah bu ara boy atmış.
akrobaside geliştirmiş:))
canım benim o yanaklarını yerim senin.

Metehanın annesi Şirin dedi ki...

maşallah benim yakışıklıma büyümüş geşldi gözüme,kiloda almış sanki...

araba sevdalısı hehe metehanda yan yana gelseler eminim çok iyi anlaşırlar...

domateslerini afiyetle yersiniz inşallah canım...

yeni evlenen çifte de mutluluklar..

sevgiler,öpüyorum ikinizide..

Hatice ve şekerkızı Nisanur dedi ki...

Hasan Eren banada kilo almış gibi geldi maşallah,çok yakışıklı.yeni evlenen çiftlerde bir ömür boyu mutlu olsunlar inş.
sevgiler ve o tatlı yanaga kocaman bir öpücük yollluyorum.

ummugulsum dedi ki...

ooooy yerım onu ben amsallah subhanallah. fotoların hepsı bırbırınden guzel tam okuyamadım cancanım daha evıme tasınmadım cunku o yuzden pc basında cok oturamıyorum. yakısıklı erenım benım:)
opuyorum..

muko dedi ki...

çok tatlı çokkk,maşallah subhanallahh, muko teyzesi öper onu :)
domateslerinizde büyüsün bakalım ilk gözağrısı olunca kıymetli oldular demi:)

sevilay dedi ki...

maşallah Allah sevginizi daim etsin inş,sevgiler...

siyap dedi ki...

canım,kusuruma bakma sakın.önce pamuşun siteye mailini bırakacaksın zannettim kaç gün bekledim,sonra buraya bakmak aklıma geldi ama bu aralar o kadar yoğunum ve stresliyim ki anlatamam.ne zamandır oyalıyorlar ha bugün ha yarın eşimin tayin kararnamesi çıkacak diye ama bir türlü çıkmadı.bugün kesin çıkacak galiba dua et de kocaeli'ye,bizim yanımıza çıksın yoksa araya ayrılık girecek :((
hem nete giremiyorum sık hem de bu stresli halimle konuşup seni de sıkmak istemedim biraz bekleyeyim dedim.bir de gelen gidenim çok oldu,ne olur kusura bakma.
hasan eren'imi çok öpüyorum,kırmızı tişörtlü resmi bir harika maşallah kuzuma.çok öpüyorum canım sevgiler...

Sermin dedi ki...

zaten o bakışlardan belli ne kadar akıllı uslu bir çocuk olduğu. düğündeki bakışına bittim. kaşlşar havada, klasik bakışı yakışıklının. hep böyle akıllı olur snei üzmez inşallah.

edaca30 dedi ki...

sablon henuz bıtmedı yarın halletcem sakın elleme ok

minik kuzucukkk yasmin suuu dedi ki...

aybike bu kadar biriktirince zor oluyor ya,neye neresine yazayım düşünüyorum yazarken :))

düğünde satmakla babasına iyi yapmışsın,benim için döktür diyeceğim ama belliki sen zaten kurtları atmışsın :))

o takımlı kıyafete bittim,şimdi yasmin su yu beyazlara boyayım yanına koyalım da tam olsun, hem boylarda tutar ;)

çok öptük yakışıklı oğlanı .