17 Mart 2009

Gitti canım bukleler:((

Eveeet en sonunda düşündüm taşındım ve oğluşun saçlarını kestirmeye ikna oldum.Babiş ve onun babişi çok istiyordu çünkü oğluşun saçları çok seyrek ve cansızdı.Bide babamız hafiften ; )kel olunca oğluşun saçlarıyla daha bi ilgilenmeye başladı.Babişle hayalimiz oğluşun saçlarını uzatmak.Şuanda bu kadarcık saçla bu mümkün olmayınca kestirmeye karar verdik.

Pazar günü ilk tıraşımızı olduk.Oğluş kuzu kuzu oturdu koltukta..

Gözüm hep arkalardaki buklelerdeydi.Saçlarının arkası sanki ben kuyruk bıraktırmışım gibi uzun ve kıvırcıktı.Kesildikten sonra artık olmayacaktı ama böylede çok cansızdı.Zaten bi ara berbere kızdım.Yanları falan o kadar kısa yapınca yaa ben böyle istemedim azcık ucundan al demiştim diye kızdım.Suratımda tabi on karış oldu.Babişte benim suratımı görünce oda öndeki saçlar konusunda adama müdahele etti.Kızdık falan ama güzelde oldu beee..

Tıraş olmayı bekleyen şaşkın kuzu:)) Kendini merakla izleyen kuzu:)) senin o dudaklarını yerim ben yaaa:))

dedesinin tabiriyle erkek adam Hasan Eren:))

Hasan Erenin saçlarını kestirince gözüme inanılmaz büyümüş geldi.Sanki benim küçük oğluşum gitti yerine başkası geldi.Bu haliyle babasının kopyası oldu:))

(Bir önceki yazımda yorum yazan herkese çok teşekkürler)

sevgilerr..

14 yorum:

Burcu dedi ki...

Güle güle uzatsın Hasan Eren saçlarını, evet yüzü gözü açılmış hakkaten ama lülelere ben de üzüldüm ne yalan sööliyimm...

AskinAy dedi ki...

sihhatler olsun oglusa:)yine uzar annesi öptüm sizi cok cok,sevgiler..

sihirlirloklava dedi ki...

ÇOK YAKIŞMIŞ.HEM İYİ YAPMIŞSIN..BEN DE saçları çıkmıyor diye hep 3 numara yaptırırdım,şimdi de berbere gide gide bir hal oluyoruz.sevgiler canım...

Adsız dedi ki...

yavrum maşallah ne güzel de durup beklemiş öyle.Çok da yakışmış annesi..öpüyorum..sevgiler..

siyap dedi ki...

canııım!ne tatlı oturmuş koltuğa şaşkın şaşkın bakıyor ama aferin valla uslu uslu durmuş.
ceren'in de saçaları çok değişik uzuyor onun da üstler ve arka daha uzun,toka da taktırmıyor gözüne giriyor saçlar ama hoş bir edayla atıveriyor saçlarını geriye çok hoşuma gidiyor :) bebişlik saçı diye kestirmek de istemiyorum ama onun da cansız saçları...

erenciğim çok tatlı olmuş maşallah ona tam erkek!
çoook öpüyoruz canım,sevgiler bizden sizeee...

Yasemin Aktuğ dedi ki...

çok yakışıklı olmuş nasılda uslu uslu durmuş aferin ona. çok öpüyorum

meleklerim ve ben dedi ki...

Küçük adam olmuş Maşallah.

ummugulsum dedi ki...

masallah pasama akıllı oglanın halı baska!
bayıldım gozu kapalı pozuna kuzucuk korkuyo aynı anda da sesını cıkaramıyo kucuk erkek sıhatler olsun erene..

minik kuzucukkk yasmin suuu dedi ki...

canım bölede çok tatlı olmuş ve bencede böyle daha büyük görünüyor tam adam oldu şimdi babası ayrı sever artık:)
babasının oğlu der:))

yanlız ben bu konuda araştırma cok yaptım,saçları bazen sıfıra falan verdururuzya,daha sık çıksın gür olsun diye,böyle kanıtlanmış bir gerçek yokmuş aslında,yani bizimkiler psikolojikmiş. eskilerin tabiriymiş bu . tıpta bu kanıtlanmayanlar içinde yer alan bir tanım henüz,ama siz nasılsa erkek olduğu için de kestirdiniz.
çok öptük sizi.

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Erkek bebişler hakkaten traş olunca böle abi gibi oluyorlar ya ne şirin ne şeker :) hasan erende görmeyeli hem baya büyümüş hemde böle traşlı felan Çok yakışıklı olmuş:)maşallah Güle gle kullannsın sevgiler

Birben dedi ki...

çok tatlı olmuş yaa:)

Selma dedi ki...

Maşallah kuzuya nasılda akıllı durmuş kuaförde. Saçlarıda güzel olmuş. Dedesi haklı bende tam bir erkek abi olmuş Hasan Eren. Güle güle uzatın...

aybike dedi ki...

Herkese çok teşekkür ederim.Bu ara bloga vakit ayıramıyorum
sevgiler..

Şekerci Butik dedi ki...

oyyy kuzunun ilk saç traşı hayırlı olsun...çok yakışıklı olsun maşallh..

öpüyorum..