13 Kasım 2008

NİHAYET GERİ DÖNDÜK:)

10 aylık Hasan Eren..
Minik Hasan Eren..
Minik ayaklar:)
9 aylık Hasan Eren
Çılgın Hasan Eren:))
Şımarık Hasan Eren:))
İlk Ramazan bayramı:))
8,5 aylık Hasan Eren
Maalesef fenerbahçeli Hasan Eren:(
Entel Hasan Eren :))
Uzun zaman ayrı kaldığımız blog dünyasına bugün itibariyle dönüş yapmış bulunmaktayız.Çook özlemişiz gerçekten.Anlatacak yazacak çooook şey var.Acaba nerden başlasam:((
Kendimizi fazla yormadan ayrıntıları diğer yazılarımıza saklayalım..
Bu kadar ara verince insan nereden başlayacağını bilemiyor.Biz çoook iyiyiz.Hasan Eren bol bol alkış yapan,her konuşmaya kendince cevap veren inanılmaz geveze bi bebiş oluverdi.Misafirleri uğurlarken alkışla uğurlamaya başladı.eeee hatlar karışıyo başbaşmı yapsam ellerimi ağzıma götürüp bubumu yapsam diye karar veremeyip alkışla başlayıp hepsini arka arkaya yapıyor.
Yürüme çalışmalarımıza da tam gaz devam ediyoruz.Yürüteçten nefret eden küçük beyimiz yürüteç sürmeye bayılıyor.Kolu üzerinde askerler gibi sürünerek emekleyen Hasan Eren son 1 aydır normal emeklemeye başladı.Hele şükür diyorum çünkü bu emekleme tarzı çok yorucuydu.Gerçi bu benim fikrim Hasan Eren e göre pek öyle sayılmaz o kadar hızlı emekliyordu ki şaşırıyoduk bu hıza..
Blog dünyasından ayrı kaldığımız bu zaman zarfında çok büyüdü benim oğlum.Hareketleriyle herşeyi anlatmaya başladı.Tam bi küçük adam oluverdi..Ona baktıkça vay be diyorum..
Hep kafamı kurcalayan içimi kemirip bitiren kilo meselesini de aşmış durumdayım.3 gün önce gittiğimiz doktor kontrolünde boyumuza göre kilomuzun 1 kilodan fazla eksik olduğu söylendi.Yediği tüm yiyeceklere günde 5 kez birer ölçek katacağım fantomalt adında bi mamaya başladık.Bir ay sonra sonucu görmek için tekrar gideceğiz bakalım bu işe yarayacakmı?
Bütün aileye bulaşmış grip mikrobumuz haricinde sağlık durumumuz çok iyi durumda.
İşte beklenen o güne de çok az kaldı yani Hasan Eren'in doğumgününe..Kumrum 1 yaşına girecek..Göz açıp kapayıncaya kadar geçti zaman.
Son bi kaç aydır Hasan Eren;
* Nerde bi müzik duysa kıçını sallayıp alkışla tempo tutmaya başladı.
* tv yi kapatıp kötü bişey yaptığını sanıp ağlayarak yanıma gelmeye başladı.Tabi ilk zamanlar şuan ağlamadan yanıma gelip ıhh diyor.Yani tekrar açacakmışım.
* Telefon çaldığında yada kapı çaldığında bana açmam için ıhh diyor.
* Asansöre bindiğimiz anda dışarıya çıkacağımızı anladığından çığlık atmaya başlıyor.
* Babannemizin kapı süsünden onların evine geldiğimizi anlayıp ne yapacağını şaşırıyor.
* Maalesef çok uğraşmama rağmen 9,5 aylıkken anne sütünü bıraktı..
* Saklambaç oynamayı öğrendi:)) Tabi baba saklanıyo ben Hasan Erenin ellerinden tutuyurum bütün evde babayı arıyoruz..Her zaman ilk saklandığı yere bakıyor..
* Yürüteç sevmeyen Hasan Eren i yürümeyi çok sevdiğinden ellerini tutup öyle yürütüyoruz.Eve gelen herkes onun yeni kurbanı.Bu durum dedeyi fena yoruyor.Çünkü insanın belini çok ağrıtan bi olay bu. Oğlum yorulmadın mı sen diyen bu insanlar maalesef bu işe devam etmek zorunda kalıyorlar..
* 8 aylıktan beri uykusu geldiğinde yatagına koyuyoruz kendisi uyuyor:))
* İştahımız çok şükür güzel.
* Aşırı hareketli bu atom karınca heryeri karıştırmaya devam ediyor..
* Benim sürgü kapak dolabım mefta olmak üzere:) İyi kullanımda 10 yıl dayanır denen dolap Hasan Eren farkıyla Bu 10 yılın yarısını görebilse keşke..
* Aynalar hergün silinmesine rağmen kendisini öpen küçük bey karşısında çaresiz durumda:))
* Maalesef babsı yüzünden fenerbahçeli olacak:(((
Özetle Hasan Eren.Şimdi ziyaret zamanı.Herkesi çook özledik..

10 yorum:

siyap dedi ki...

vaaay!kimler gelmiiiş...çook özlemiştik sizi ve meraklanmıştık.neyse bir problem olmayışı çok güzel.
kuzum koccaman olmuş MAŞALLAH doğum günü de yaklaşıyor...

sütü kesmesine üzülme bence 9,5 ay hiç de az değil.bazen ben de kesmeyi düşünüyorum ama her şeyimiz ona bağlı :( çünkü emmeden uyumuyor :(( neyse artık gittiği yere kadar diyorum.

yaa valla çok özlemişim sizi iyi ki geldiniz.bundan sonra bir yere kaybolmayın lütfen...

öpüyoruz,sevgiler bizden sizeee...

meleklerim ve ben dedi ki...

Hoşgeldiniiiiiz.Öpüyorummm.

Mısır Patlağı :) dedi ki...

:) evett hoşşgeldiniz bende gidiyorum geliyorum yoksunuz :) Çok sevindiim sizi gördüğümeee ...

Maşşallah sağlıklı sıhhatlı bir şekilde bıraktığım gibi buldum sizi :) Minik adam çok ama çok büyümüş emin ol bende senin gibi nazlışıma her bakışımda vay be diyoorum zaman su gibi akıp geçiyor ...

Resimleriniz çok güzel Oğluş çok ama çok büyümüş bu kadar ara vermek yok bir daha tamam mı özlettiiniz kendinizi hemde çoks sevgiler.

bitanemiz bebegimiz dedi ki...

canım hosgeldın nelelerdeydın merak ettım...hasan eren masallah cok buyumus cok tatlı olmus tam ısırmalık....bu daha bu kadar uzaklasma...

sevgler öpücükler hasan eren ve sana...

muko dedi ki...

aybikecim hoşgeldinizzzzz,özlettiniz ya kendinizi bu kadar arayı açmayın bi daha emi ,çok tatlı bu hasan eren çokkkkkkkk,büyümüş de maşallah
öpüyorum canım seni ve o tatlı oğluşunu...

aybike-eren dedi ki...

Serapcım;
Çok teşekkürler canım.Bizde sizleri çok özledik.Tatlı pamuşumu kocaman öptüm.
sevgilerrr

Meleklerim ve ben;
Hoşbulduk..Bizde sizi öpüyoruz..
sevgilerr..

Kübracım;
Çok teşekkürler.Nazlış da çok büyümüş çok güzelleşmiş..Kocaman öptük sizi..
sevgilerr..

Minecim;
Çok sagol canım.Hamile halini görmeyi çok istiyorum.Atriumdaki dükkana gelirsen haberleşelim..
sevgilerr...

Muko ablacığım;
İnşallah bi daha bu kadar uzun zaman ayrı kalmayacağız.
Çok zor oldu herkesiçok özledimm
sevgilerr..

Burcu dedi ki...

Aybike hoşgeldiniz.. Bloğunuz güncellenmediği için sürekli alt kademelerde kaldı bende.. Artık bu kadar ara vermeyin ama.. Arda ile aralarında 2 ay falan var Hasan Eren'in, abimize bakıp önümüzdeki aylarda başımıza neler gelecek öğreniyoruz. Bizi mahrum bırakma bu bilgilerden annesi :) Öpüyoruz oğluşumla...

уαѕємin... dedi ki...

evett hoşşgeldiniz ne güzel gelişmelerle dönmüşsünüz resimler harikaaa

bir daha açmayın arayıı olmuyor böylee ;)

Şirin dedi ki...

aybikecim hoş geldiniz,

çok özledik ama lütfen bi daha arayı açmıyalım bu kadar...

hasan eren büyümüş neler yapmaya başlamış...maşallah tatlı kuzuma...kilosunada artaıcak inşallah ee daha ne olsun...

öpüyoruz canım

gülücüklerim benim dedi ki...

Hoşgeldiniz aramıza, hasan eren kocaman bir delikanlı olmuş maaşallah, fantomalt mamasını ben de büyük kızımda kullanmıştım, faydasını görmüştüm, ama bize biraz kabızlık yapmıştı, zaten Beyza'nın da bağırsakları fazla çalışmıyordu, inşallah siz de faydasını görürsünüz.