26 Mart 2008

Erenim büyüyorrrrr:))

Oğluşumun büyümesine tanıklık etmek öyle güzelki.İlk 15 gün ananesinin de katkılarıyla rahat geçti.Altını değiştirmeye başladım artık.ilk zamanlar baya zorluklar yaşadık.Minik oğlum sarılık oldu 1 gün küvezde kaldı.Tabi ben ve ananesi yanında.Çok ağladım o zamanlar.Öyle korkuyordumki ona bişey olmasından geceleri uyumadan onu seyrettim günlerce.Acaba nefes alıyormu,ya bişey olursa diye.Sonra gögüslerde şişkinlikler,çatlaklar.Herşey bu minicik beden için değerdi..ilk.bebeişim artık büyüyordu 3660 gr ve 52 cm olmuştu.Hep tombiş bebekli anneleri kıskandım o dönemlerde:((Elimde değildi inanın.İnsan kendi için istemediği şeyleri evladı için istiyor işte.Minicik ama dünyanın en tatlı Varlığı.erenim kumrum benim.İşte 1 aylık hali.Tabi annesi tombiş çıksın diye hep yakın plan çekiyor:)

Hiç yorum yok: